تعویض فیلتر تصفیه استخر چقدر هزینه دارد؟

یکی از ملزومات و تجهیزات موردنیاز و اساسی برای استخرها، فیلتر تصفیه است که بتواند آب را تصفیه و برای چندین نوبت از آن استفاده کند. اگر فیلتر تصفیه استخر خراب شود و یا از کار بیفتد، مشکلات اساسی را ایجاد خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به کثیف شدن و گندیگی آب اشاره کرد. اما آیا می‌دانید که تعویض یک فیلتر تصفیه در بازار امروز چقدر هزینه بردار است. در ادامه قیمت چندین نوع فیلتر تصفیه استخر از چندین برند مختلف را آماده کرده‌ایم که می‌توانید با خواندن این مطلب، برآورد کلی از هزینه تعویض این وسیله اساسی داشته باشید.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، فیلتر شنی استخر ایمیکس Emaux مدل NL1600 با قیمت ۳۴۳٫۰۸۹٫۰۰۰ ریال در بازار عرضه می‌شود.
همچنین مدل‌های NL1400 و NL1800 از همین برند به ترتیب با قیمت‌های ۲۶۷٫۲۳۵٫۰۰۰ و ۵۱۳٫۶۱۵٫۰۰۰ ریال در بازار موجود است.
این گزارش حاکی است؛ فیلتر شنی ظرفیت بالا هایپرپول مدل PK-F64 را می‌توانید با قیمت ۲۴۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال در بازار تهیه کنید. علاوه بر این مدل، برند هایپرپول مدل‌های دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به مدل‌های PK-F72 و PK-F56 اشاره کرد که به ترتیب با قیمت‌های ۳۰۱٫۳۸۰٫۰۰۰ و ۱۸۵٫۱۳۵٫۰۰۰ ریال قابل دسترس هستند.
 اما اگر به دنبال فیلتر ارزان‌تری هستید، باید به برند IML رجوع کنید. فیلتر شنی استخر IML سری Roma مدل FEC-400-VT را با قیمت ۴۴٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌توانید در بازار پیدا کنید. از همین برند و همین سری مدل FEC-450-VT نیز با قیمت ۴۹٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال موجود است. دو مدل دیگر از این برند وجود دارد. مدل‌های FEC-500_VT و FEC-600-VT به ترتیب با برچسب قیمت ۶۱٫۳۰۰٫۰۰۰ و ۷۷٫۹۰۰٫۰۰۰ ریال در بازار موجود هستند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;