تعامل صنعت ساختمان و فناوری و نوآوری رویکردی برد – برد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد همکاری صنعت ساختمان و حوزه فناوری و نوآوری را دارای ماهیتی برد- برد دانست که در پرتو آن ، تمام ذی نفعان بهره مند خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، اکرم فداکار در نشست هم اندیشی شبکه نوآوری صنعت ساختمان ، از ایجاد اراده ای قوی در استان برای استفاده از ظرفیت های فناوری و نوآوری در صنعت ساختمان ابراز خرسندی کرد و افزود: امروز این موضوع در استان به گفتگویی غالب و مطالبه ای جدی از سوی مدیران ارشد و حتی واحدهای کوچک سازمان ها تبدیل شده است.
فداکار با اشاره به مسیر توسعه ای که در گذشته برای استان با توجه به شرایط اقلیمی، محرومیت از منابع آبی در استان و ظرفیت بالای منابع انسانی تعیین شده بود تصریح کرد: این مسیر با توجه به ظرفیت های فراوانی که امروز در استان شکل گرفته دیگر راه گشا نبوده و نیازمند تغییر آن هستیم.
وی درخصوص ایجاد مراکز نوآوری در استان اظهار داشت: اکنون مراکز نوآوری پا را از قالب مفهوم و نشست های سازمانی فراتر گذاشته و ماهیتی حقوقی به خود گرفته اند و حضور افراد نوآور از تخصص ها و نسل های مختلف در این مراکز، توانسته ظرفیت های ارزشمندی را برای استان به ارمغان آورد.
فداکار نگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به حوزه نوآوری و ارزش های حاکم بر این سازمان را بسیار ارزشمند خواند و از آمادگی کامل برای همکاری و مشارکت هر چه بیشتر در راستای بهره گیری از تمام ظرفیت های استان خبر داد.
وی در انتهای سخنان خود همکاری متولیان صنعت ساختمان با اجزای بزرگ حوزه فناوی و نوآوری استان از جمله پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان و ایجاد زنجیره ای قوی در این زمینه را بسیار مهم دانست و این آمادگی و تمایل برای همکاری را بالاتر از هر ظرفیت دیگری برشمرد که قادر است دید مثبتی در کشور نسبت به یزد به عنوان مرکز نوآوری صنعت ساختمان ایجاد کند.
منبع سازمان نظام مهندسی یزد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;