«تعارض منافع» مهمترین دستورالعمل دویست و پنجاهمین جلسه نظام مهندسی

«بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض»، «بحث و بررسی درباره موضوع تعارض منافع» و «بحث و بررسی درباره برگزاری اجلاس هیات عمومی» سه دستور کار دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی اعلام شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس مجید جی افرام گفت:دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور روز سه شنبه، بیست و پنجم شهریورماه با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری و مجازی در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.
 وی، «بحث و بررسی درباره فرآیند انتخاب اعضای شورای هم عرض»، «بحث و بررسی درباره موضوع تعارض منافع» و «بحث و بررسی درباره برگزاری اجلاس هیات عمومی» را سه دستور کار دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی اعلام کرد.
مهندس مجید جی افرام اظهارداشت: در ابتدای جلسه، نظام نامه نحوه تشکیل شوراهای انتظامی هم عرض استانها، بحث و بررسی و درنهایت تصویب شد.
عضو هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهارداشت: «بحث و بررسی درباره برگزاری اجلاس بیست و سوم هیات عمومی» دستورکار دوم جلسه بود که اعضای شورای مرکزی تصویب نمودند هیات رییسه شورای مرکزی به اتفاق مهندس رمضانی، مسئول دبیرخانه دایمی اجلاس هیات عمومی با همکاری اعضای شورا به منظور فراهم کردن بستر وچگونگی برگزاری اجلاس بیست و سوم هیات عمومی، و انجام اقدامات لازم همچون استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا و هماهنگی با وزارت راه وشهرسازی اختیار داشته باشند.
وی گفت: در ادامه دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی موضوع تعارض منافع مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی به اظهارنظر در این باره پرداختند. برهمین اساس، مقرر شد کمیته حقوقی سازمان با همکاری اعضای شورای مرکزی نسبت به بررسی دقیق موضوع تعارض منافع از مناظر مختلف قانونی و به استناد مقررات وقوانین جاری و بالادستی کشور، اقدام و یک نظریه نهایی در این خصوص تدوین شده تا به عنوان پیشنهاد سازمان به وزارت راه وشهرسازی ارسال گردد.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;