تست سریع رایگان در ایستگاه های مترو انجام می شود

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره انجام تست سریع کرونا در ایستگاه های مترو توضیحاتی داد.
سید مجتبی تقوی‌نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار کرد: وزیر بهداشت در روزهای گذشته اشاره ای داشت که با توجه به شیوع ویروس کرونا جهش یافته ،آمادگی داریم هر کس هرچقدر که تست رایگان بخواهد در اختیارش قرار دهیم. اگر وزارت بهداشت این آمادگی را دارد که تست ها را در اختیار ما قرار دهد ما هم آماده هستیم که در تمام ایستگاه ها تست کرونا را انجام دهیم.
وی ادامه داد: آمادگی داریم که در ۱۳۰ ایستگاه ، فضایی را برای انجام تست سریع کرونا در اختیار وزارت بهداشت و یا دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا به صورت روزانه از مسافران تست گرفته شود و این زنجیره انتقال ویروس قطع شود. شناسایی افراد مبتلا باعث می شود تا افراد سریع تر به قرنطینه بروند و از ورود آن ها به داخل قطارها با توجه به اینکه از مسافران کارت ملی گرفته می شود، ممنوع شود و این خود به خود به هدف وزارت بهداشت که قطع زنجیره بیماری است کمک می کند.
تقوی نژاد گفت: بلیت فروشی با کارت ملی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و الان هم در حال انجام است و در حال زمینه سازی هستیم تا اتباع و مسافرین خارجی با شماره گذرنامه و یا کارت اقامت بلیت ها را تهیه کنند و فعلا طبق روال گذشته می توانند خرید انواع بلیت و شارژ کارت بلیت را انجام دهند.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;