تحویل ۲۰۹ چرخ واگن متروی پایتخت

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: علی رغم تحریم های کشور، به تازگی ۲۰۰۰ چرخ مترو به همت شرکت سرمایه گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی ثبت سفارش و در مرحله نخست ۹۰۰ چرخ در سه پارت وارد کشور شده که ۲۰۹ عدد تحویل و مابقی در مرحله نهایی ترخیص از گمرک می باشند.
به گزارش تاسیسات نیوز، ابوالفضل فلاح ضمن تاکید بر اقدامات  موثر این دوره از مدیریت شهری در تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو تصریح کرد: با پیگیری ها، تامین به موقع نقدینگی و کنترل روندهای اجرایی توسط این معاونت، ۲۰۹عدد چرخ واگن بیش از ۱۰۰ روز زودتر از کل زمان پیش بینی شده در قراردادها، تحویل انبار شرکت بهره برداری مترو شده است.
وی  افزود: طی هفته‌های آینده، مابقی چرخ‌ها به صورت مرحله ای به انبار شرکت بهره برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شوند.
فلاح با بیان اینکه در سال های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهمترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن ها است، نشده بود، گفت: با ورود این تعداد چرخ مترو، بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد.
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی به عمل آمده در هفته های آینده این روال تا تامین قطعات ضروری مترو ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: امیدوارم با رویکرد شهردار تهران برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی و افزایش ایمنی مترو باشیم.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، وی افزود: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم با همکاری شرکت سرمایه گذاری شهر، خرید این چرخ ها را ۵۰ درصد ارزان تر تهیه کنیم، به طوری که ۲۷  میلیارد تومان بطور مستقیم کاهش قیمت در این خرید صورت گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;