تاکید بر شفاف سازی در دیدار با هیأت مدیره جدید نظام مهندسی تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دیدار و معارفه با ترکیب جدید هیأت مدیره نظام مهندسی استان تهران خواستار حل و فصل و تعامل امور و برگزاری جلسات هیأت مدیره به صورت آنلاین در راستای شفاف سازی امور برای اعضاء شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رضا نگهبان مدیرکل در این دیدار دو ساعته گفت: تأکید من فقط شفاف سازی و حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع است.
رضا نگهبان همچنین در ادامه افزود: در طراحی و نظارت و اجرا باید به سمت کسب و کارهای نوین حرکت کنید و ایده های جوانان را برای دوری از روزمره گی سازمان نظام مهندسی به کار بگیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اینکه هر چه سریع تر جلسات هیأت مدیره به صورت آنلاین برگزار شود گفت: در جلساتتان متناسب با موضوعات مختلف، از افراد صاحب نظر و یا جوانان خوش فکر دعوت به عمل آورید و به یاد داشته باشید تهران الگو است و اگر این مساله شفافیت تصمیمات و جلسات در تهران عملیاتی شود مطمئن باشید در سایر استان‌ها نیز به راه خواهد افتاد و به زودی شاهد اثرات مثبت این اتفاق خوب و رفع شائبه‌ها خواهیم بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بر تشکیل منظم جلسات،ماهانه و همچنین تشکیلماهانه و همچنین تشکیل جلسات هیأت ۵ نفره و کمیته های کارشناسی تأکید کرد و یادآور شد؛ باید طرح‌های محرک توسعه را در سازمان نظام مهندسی جدی بگیرید زیرا طرح‌های محرک توسعه از حرکت‌های توسعه‌ای مهم‌تر است.
هیأت مدیره جدید نیز از شفاف شدن حساب‌های سازمان، برگزاری آنلاین جلسات در اسرع وقت، سیستم مکانیزه صدور پروانه آن‌هم در اسرع وقت، بودجه ریزی و برنامه‌ریزی پروژه محور و راه اندازی سامانه مونیتورینگ ساخت و ساز استان تهران از طریق تعامل صورت گرفته با استانداری و شهرداریهای ذی‌مدخل استان تهران خبر دادند و گفتند: اقدامات و اتفاقات جدید سازمان نظام مهندسی استان تهران نشان از بلوغ این سازمان دارد.
منبع پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;