تامین نیرو جهت ارائه خدمات فنی و جانبی به اداره مهندسی پالایشگاه

فراخوان مناقصه عمومی ( یک مرحله ای)



مناقصه شماره 001/95/م (نوبت اول)

 

 

الف- موضوع مناقصه: تامین نیرو جهت ارائه خدمات فنی و جانبی به اداره مهندسی پالایشگاه

 

 

ب- مناقصه گذار: شرکت پالایش نفت تهران (سهامی عام)

 

 

ج- شرح مختصر کار: انجام طراحی، محاسبات و نظارت بر کارهای مکانیکی، ساختمانی، برق و ابزار دقیق، تهویه و لوله کشی های ساختمانی و صنعتی، انجام دستور کارها و نظارت، تهیه نقشه های اجرایی و As built نقشه ها، بایگانی فنی، چاپخانه و بازرسی فنی، توسط مهندسین شاغل در شرکت

 

 

 

د- مدت قرارداد: یک سال (12 ماه)

 

 

هـ- تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی به مبلغ 140000000 ریال

 

 

از کلیه شرکت های واجد شرایط که در زمینه مذکور تجربه کافی دارند دعوت می نماید ضمن اعلام آمادگی کتبی جهت شرکت در مناقصه، فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت (www.tehranrefinery.ir) را با دقت تکمیل و به همراه مدارک مربوطه از زمان انتشار آگهی نوبت اول و حداکثر تا هفت روز پس از نشر آگهی نوبت دوم به آدرس تهران، ابتدای جاده قدیم قم، نرسیده به باقرشهر، شرکت پالایش نفت تهران – ساختمان شهید بهشتی – اتاق 211 – امور حقوقی و پیمان ها تحویل نمایند.

 

 

دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE متناسب با موضوع پیمان الزامی است در این خصوص مناقصه گران می بایست نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه ارزیابی اولیه HSE پیمانکاران سطح 2 مندرج در بخش مناقصات وب سایت این شرکت به آدرس (www.tehranrefinery.ir) اقدام نمایند. در صورت عد م تکمیل و ارسال فرم ارزیابی کیفی، صلاحیت مناقصه گران قابل بررسی نخواهد بود.





بدیهی است این شرکت پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکت های واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آورد. ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

 

 

 

پس از اتمام مهلت اعلام آمادگی و ارسال مدارک و ارزیابی کیفی مناقصه گران، اسناد مناقصه در تاریخ 15/02/95 در محل شرکت (نشانی فوق الذکر) به مناقصه گران تایید شده، تحویل خواهد شد. زمان عودت پاکت های پیشنهاد تاریخ 25/02/95 و زمان گشایش پاکت های مالی تاریخ 27/02/95 خواهد بود.

 

 

 

تلفن های تماس: 51-55901021 داخلی (43034)

 

 

دورنگار: 55209296

 

 

آدرس اینترنتی: www.tehranrefinery.ir






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;