تاسیسات کار خود باشید/ چگونه لوله باز کن قوی بسیاریم؟

بهترین و قویترین لوله بازکن های خانگی
قطعا می دانید که لوله بازکن های زیادی در بازار وجود دارد که مردم از آنها برای باز کردن لوله استفاده می کنند. به این محلول ها، لوله بازکن های صنعتی گفته می شود. لوله بازکن های صنعتی دارای مواد شیمیایی هستند که برای انسان بسیار خطرناک می باشند. همچنین این محلول های لوله بازکن به علت داشتن خاصیت خورندگی، می توانند به مرور زمان باعث پوسیدگی لوله ها و اتصالات شوند.
به این دلیل ساخت لوله بازکن خانگی و طبیعی را به شما آموزش می دهیم که اسیدی نیستند، خطری برای انسان ندارند، باعث سوختگی پوست نمی شوند و از همه مهمتر برای ساخت آنها هزینه بسیار کمی لازم است و اغلب موادی که مورد نیاز است در خانه هر ایرانی موجود است. پس به جای اینکه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با شرکت های لوله بازکنی شبانه روزی تهران و یا شهرهای دیگر تماس بگیرید، خودتان همین حالا دست به کار شوید و یکی از ۵ محلول زیر را بسازید و مشکلتان را خودتان رفع کنید.
نکته مهم: هر یک از مواد را به ترتیب یکی پس از دیگری داخل لوله بریزید. نباید قبل از ریختن مواد داخل لوله آنها را ترکیب کنید. (به جز گزینه ۳)
  1. جوش شیرین + سرکه
۱/۲ فنجان جوش شیرین را در لوله بریزید و به دنبال آن ۱/۲ فنجان سرکه بریزید. اجازه دهید یک ساعت بماند، سپس یک قابلمه یا یک کتری آب جوش را درون لوله بریزید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. ترکیب محلول لوله بازکن جوش شیرین و سرکه یکی از قویترین محلول ها برای رفع گرفتگی با چربی و موادی همچون مو است.
  1. جوش شیرین + آبلیمو
۱/۲ فنجان جوش شیرین در لوله بریزید و بعد از آن ۱/۲ فنجان آب لیمو بریزید. برای اینکه محلول لوله بازکن قوی تاثیر خود را بگذارد باید اجازه دهید ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت بگذرد. سپس لوله را با یک کتری آب جوش شستشو دهید. این روش هم برای از بین بردن لجن، چربی، مو و مواد اضافی عالی است.
نکته: اگر بوی لیمو را به سرکه ترجیح می دهید میتوانید از این روش به جای روش اول استفاده کنید. فقط هزینه آبلیمو کمی بیشتر از سرکه است.
  1. جوش شیرین + نمک
۱/۲ فنجان نمک خوراکی و ۱/۲ فنجان جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و در لوله بریزید. اگر در طول روز این کار را انجام می دهید بگذارید ۳۰ دقیقه مخلوط درون لوله بماند سپس لوله را با آب جوش آب کشی کنید. اما اگر اخر شب مخلوط را درون لوله ریخته اید بهتر است تا صبح صبر کنید و یک کتری آب جوش درون لوله بریزید.
  1. جوش شیرین + سرکه + نوشابه
یک لوله بازکن بسیار قوی که میتواند اغلب گرفتگی های لوله را به راحتی باز کند. برای ساخت آن باید ۱/۲ فنجان جوش شیرین، بعد ۱/۲ فنجان سرکه را درون لوله بریزید، پس از چند دقیقه بلافاصله یک بطری نوشابه بزرگ را به آنها اضافه کنید. این لوله بازکن خانگی می تواند چربی، مو، لجن و بسیاری از مواد اضافی ک سبب گرفتگی شده اند را باز کند.
  1. نمک + بوراکس + سرکه
۱/۴ فنجان نمک را در لوله گرفته شده ریخته و به دنبال آن ۱/۴ فنجان بوراکس، سپس ۱/۲ فنجان سرکه را به آنها اضافه کنید. کار را با ریختن یک قابلمه آب جوش تمام کنید. بگذارید یک ساعت بماند یا تا زمانی که گرفتگی باز شود. سپس، آب شیر داغ را باز کنید تا محلول لوله بازکن باقیمانده را بشویید.
نکته: شاید سوال کنید بوراکس چیست و از کجا باید تهیه کنیم؟
بوراکس که نام دیگر آن بورات سدیم می باشد، نوعی ماده معدنی است که به راحتی در آب حل می شود و از آن برای تولید پودر لباسشویی استفاده می کنند. برای خرید بوراکس میتوانید به فروشگاه ها مراجعه کنید یا آن را اینترنتی سفارش دهید. اگر خرید آن برای شما سخت است میتوانید از جایگزین بوراکس استفاده کنید. جایگزین این ماده در ساخت محلول لوله بازکن، “جوش شیرین” می باشد.
این ۵ روش ساخت لوله بازکن قوی در خانه با مواد طبیعی بود که به شما آموزش دادیم. در صورتی که هیچ یک از این ۵ لوله بازکن نتوانستند مشکل شما را کنند، این نشان می دهد که گرفتگی شدت بالایی دارد و باید از یک متخصص استفاده کنید. برای اینکار می توانید از شرکت های چاه بازکنی که خدمات خود را بدون تعطیلی ارائه می دهند استفاده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;