تاسیسات تصفیه خانه لرستان نیازمند اعتبارات مالی

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۰ درصد پیشرفت کار تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب دورود است.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسین گودرزی، اظهار کرد: همه شهرهای لرستان از جهت تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب رنج می‌برند و تأسیسات آن‌ها تکمیل نشده است.
وی با اشاره به این‌که دورود و چند شهر دیگر هستند که کار تأسیسات فاصلاب آن‌ها  خیلی کُند بوده و به نوعی کار آنچنانی انجام نشده، عنوان کرد: حدود ۱۰ درصد پیشرفت کار تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب دورود است.
گودرزی بیان کرد: ما قبل از تأسیسات یک مشکل دیگر داشتیم که آن‌را در اولویت قرار دادیم و آن جمع‌آوری فاضلاب انسانی شهر بوده که در کف رودخانه تیره رها می‌شود و متأسفانه سال‌های سال ادامه داشته و کسی پیگیری نکرده است.
نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی دو سال گذشته پیگیری‌های زیادی انجام دادیم و برای فاز اول تأسیسات مصوبه گرفتیم که با ایجاد دو ایستگاه پمپاژ با لوله‌گذاری به صورت ثقلی در زیر زمین فاضلاب‌ها جمع و به پایین شهر در محل تلاقی دو رود تیره و ماربره انتقال داده شود و از آنجا به سوی تأسیسات که بعداً ساخته خواهد شد پمپاژ می‌شود.
وی بیان کرد: شرکت بدهی‌های زیادی دارد و پیمانکاران نیز به دنبال این هستند و کار می‌کنند و در محل ایستگاه پمپاژ عزت‌آباد پیشرفت خوبی داشتند و لوله‌گذاری‌ها نیز در حال انجام است.
گودرزی افزود:، امیدواریم فاز اول در صورت تأمین اعتبار امسال تکمیل شود و مشکلی که آب فاضلاب جاری در کف رودخانه مشکل زیست محیطی و بوی بدی ایجاد کرده مرتفع شود و در گام دوم نیز تأمین اعتبار برای ساخت تأسیسات صورت بگیرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;