برگزاری کارگاه بین‌المللی نانو فناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر

کارگاه بین‌المللی نانوفناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در سالن همایش های پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، فاطمه ترک نیک، سرپرست دبیرخانه شبکه نانوفناوری کشورهای جهان اسلام (INN) در خصوص این همایش گفت : در این کارگاه هفت دانشمند از جهان اسلام و از کشورهای هند ، پاکستان ، ترکیه ، عراق ، عمان و انگلستان در کنار نخبگان و استادان ایرانی، با هدف معرفی پیشرفت‌های جدید، ‌بررسی چالش‌های پیش رو و راهکارهای ارتقاء کیفی محصولات موجود در ۵ محور به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.
فاطمه ترک نیک افزود: محورهای تخصصی این کارگاه، نانوفناوری، پزشکی و سلامت محیط زیست ، تاثیرات زیست محیطی ، منابع و فناوری‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های پیشرفته انرژی (باتری، سلول خورشیدی و …) و اقتصاد، سیاست و برنامه‌ریزی در موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر است.
کارگاه بین‌المللی نانوفناوری و انرژی‌های تجدیدپذیر با حمایت سازمان‌های بین‌المللی کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی و بنیاد علمی اکو ، هم اکنون با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در سالن همایش های پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;