بحران را جدی بگیریم/تغییرات اقلیمی در راه است

 اقدامات فردی به تنهایی نمی تواند بحران آب و هوا و تغییرات اقلیمی را متوقف کند، اما کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم. متخصصان این حوزه در زندگی خود چه کارهایی برای مقابله با تغیرات آب و هوایی انجام می دهند.به گزارش تاسیسات نیوز، با شدت گرفتن بحران آب و هوا، دانشمندان و متخصصان بر این باورند که تغییرات سیستمی بسیار مهم است. اما در حالی که تلاشهای فردی به تنهایی کافی نیستند تا روند گرمایش جهانی را برعکس کنند، این بدان معنی نیست که ما کاری نمی توانیم انجام دهیم.
ما از چندین دانشمند و فعال اقلیمی در مورد اقدامات فردی پرسیدیم که می توانند تغییری ایجاد کنند.
یک کار که شما در زندگی روزمره خود برای مقابله با بحران آب و هوا انجام می دهید چیست؟
کاترین هایهو، دانشمند علوم جوی:
من بیش از ۸۰ درصد از سخنرانی هایم را به رویدادهای آنلاین مجازی اختصاص داده ام (در این روزها ۱۰۰ درصد) و وقتی مسافرت کاری می روم، طوری برنامه ریزی میکنم که کارهای بیشتری انجام بدهم تا مجددا نیازی به سفر کردن نباشد. با این کار به نوبه خودم ردپای کربن حاصل از پرواز کاهش می یابد.
آدریانن هالیس، دانشمند حوزه اقلیمی و  بهداشت:
من به کمبود آب توجه می کنم. علاقه‌مندی من کاشت گیاه است و از بشکه ای که آب باران را جمع آوری می کند برای آبیاری گیاهانم استفاده می کنم. حدودا ساعت ۶ بلند می شوم تا گیاهانم را آب بدهم. این کار باعث می شود که احساس کنم تفاوتی ایجاد می کنم و فکر اینکه شما تغییراتی ایجاد میکنید بسیار مهم است. باعث می شود که احساس کنید بخشی از این مبارزه هستید.
سونیا آگارگال، کارشناس سیاست انرژی:
وقتی که نمی توانم پیاده روی یا دوچرخه سواری کنم یا از حمل نقل عمومی استفاده کنم، از خودروی برقی استفاده می کنم. اما چیزی که برای من جالب بود این است که این ماشین برقی سرگرم کننده ترین وسیله برای رانندگی است! بسیار آرام است و بدون آنکه بنزین بزنید از کنار پمپ بنزین ها عبور می کنید.
مایکل مان، اقلیم شناس:
من در مورد بحران آب و هوا و اهمیت اقدام برای مقاله با آن، در هر رسانه، وسیله نقلیه، فروم ها یا پلتفرم هایی که به آن دسترسی دارم، صحبت می کنم.
منبع زیست آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;