بارش در شمال و گرد و خاک در جنوب تهران / هوا خنک می شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش در شمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب استان همچنین کاهش دما از فردا (۲۴ شهریورماه) پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر فردا تا روز جمعه (۲۳ تا ۲۵ شهریورماه) با گذر سامانه بارشی از بخش‌های شمالی کشور، در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که از چهارشنبه شب و طی روز پنج‌شنبه در سطح استان با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی استان با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی هوا همراه است.
از روز پنج‌شنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۲۴ شهریور) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با احتمال خیزش گردوخاک با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۵ شهریور) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;