انحصاری ترین پروژه انرژی بادی ساحلی با ظرفیت تامین برق۴۰۰ هزار خانه

تاسیسات نیوز/ترجمه / مهندس نیره شمشیری:  پروژه Vineyard Wind 1 که یک پروژه انرژی تجدیدپذیر ۸۰۰ مگاواتی است تعدادی از این توربین ها را در ۱۵ مایلی ساحل جنوبی مارتا وینیارد که یکی از جزایر ماساچوست است می گذارد تا از مزیت بادهای قوی ساحل شرقی ایالات متحده بهره گیرد. این پروژه برق حدود ۴۰۰۰۰۰ خانه در نیوانگلند را تامین خواهد کرد.

 اولین پروژه انرژی بادی ساحلی در مقیاس تجاری در آمریکا از توربین های colossal Haliade-X که بزرگ ترین و قدرتمندترین در نوع خود به شمار می آید، استفاده می کند.
این توربین های ۸۵۳ فوتی (۲۶۰ متری) یعنی ارتفاع یک ساختمان ۸۵ طبقه یک روتور ۷۲۲ فوتی (۲۲۰ متری) دارد. هریک از این روتورها می توانند با یک دور چرخش برق دو روز یک خانه را تامین کنند.
پروژه Vineyard Wind 1 که یک پروژه انرژی تجدیدپذیر ۸۰۰ مگاواتی است تعدادی از این توربین ها را در ۱۵ مایلی ساحل جنوبی مارتا وینیارد که یکی از جزایر ماساچوست است می گذارد تا از مزیت بادهای قوی ساحل شرقی ایالات متحده بهره گیرد. این پروژه برق حدود ۴۰۰۰۰۰ خانه در نیوانگلند را تامین خواهد کرد.
هر توربین Haliade-X یک ژنراتور ۱۲-۱۳ مگاواتی مستقل است که می تواند سالانه ۶۷ گیگاوات ساعت در شرایط کامل تولید کند. برای اینکه تصوری از اهمیت این توربین ها داشته باشید، خوب است بدانید تیغه های ۳۵۱ فوتی (۱۰۷ متری) این توربین ها نه تنها ۴۵% انرژی بیشتری را مهار می کنند بلکه در سرعت های باد پایین تر هم موثرتر هستند و خروجی بیشتر می دهند. همچنین توربین های بزرگ تر هزنیه های نصب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
منبع نیواطلس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;