موضع وزیر راه و شهرسازی درخصوص انتخاب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

موضع وزیر راه و شهرسازی درخصوص انتخاب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان که یک بار دیگر در شهر جدید پرند بر آن تاکید کرد، نشان می‌دهد ریش و قیچی در اختیار اعضای شورای مرکزی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، موضوع ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، هنوز بعد از تعلیق حکم فرج‌الله رجبی از سوی عباس آخوندی حل نشده است.

با این حال رجبی همانند گذشته در دفتر خود حاضر می‌شود؛ مساله‌ای که عباس آخوندی، آن را «خندیدن به ریش قانون» تلقی می‌کند.

این تصور وجود داشت که با روی کار آمدن محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی، مساله ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی نیز حل شود اما وزیر جدید راه و شهرسازی در شهر جدید پرند، یک بار دیگر این مساله را به عهده‌ی اعضای شورای مرکزی محول کرد.

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برای تعیین رییس سازمان نظام مهندسی چه تصمیمی دارید؟

گفته که جلسه‌ای را با اعضای سازمان نظام مهندسی برگزار کردیم و گفتیم با توجه به این‌که ۱۵ نفر از اعضای شما بنا به دلایلی در انتخابات شرکت نکرده‌اند و عضو هیات مدیره نیستند چه تصمیمی برای این افراد دارید.

به گفته وی، با توجه به این‌که حکم اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان سه ساله است تصمیم گرفتند که شورای مرکزی فعلی به فعالیت خود ادامه دهد و اشکال قانونی هم در این زمینه وجود ندارد. تعیین رییس سازمان نیز بر عهده‌ی شورای مرکزی است.

طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی، شورای مرکزی سه نفر را به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌کند و وزیر از بین آنها برای یک نفر از رییس‌جمهور حکم می‌گیرد.

انتخاب این سه نفر به عهده‌ی شورای مرکزی است و ما دخالتی در این خصوص نمی‌کنیم.

منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;