اعلام آمادگی خرم برای همکاری با مجلس

 دو تن از نمایندگان مجلس در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برای هرگونه همکاری و گسترش روابط بین نظام مهندسی و پارلمان اعلام آمادگی کردند. 
به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر غلامرضا مرحبا، نماینده دوره یازدهم شهرستان آستارا استان گیلان در مجلس، سخنگوى کمیسیون اقتصادى مجلس و عضو شوراى عالى اقتصاد و همچنین  مهندس جبار کوچکى نژاد، نماینده ۴ دوره شهرستان هاى رشت و خمام استان گیلان در مجلس، عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با مهندس خرم، ریاست سازمان نظام مهندسى ساختمان کشور دیدار و درباره مسایل مختلف بحث و گفتگو کردند.
در این دیدار آنان از عملکرد مثبت این دوره از ریاست سازمان نظام مهندسى ساختمان کشور به عنوان اتفاقى مثبت براى تمام مهندسان کشور یاد کردند.
 این دو نماینده مجلس همچنین رئیس سازمان را جزو مدیران نمونه و پیشکسوتى با تجربه در حوزه عمران و معمارى و شهرسازى و حمل و نقل خواندند و گفتند: دوران وزارت ایشان در راه و ترابرى کشور واقعا اتفاقات زیربنایى قابل توجهی در کشور رخ داد که هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.
در همین حال، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه موضوع انتخابات بود. آنان خاطرنشان کردند انشاالله انتخابات نظام مهندسى ساختمان که به زودى در کل کشور برگزار خواهد شد، انتخابات سالم و مورد قبولى خواهد بود. و قطعا برگ برنده اى دیگر از عملکرد مثبت این دوران را تکمیل تر خواهد کرد.
این دو نماینده مجلس  در ادامه جلسه به منظور هرگونه همکارى و گسترش روابط بین مجلس و سازمان نظام مهندسى ساختمان کشور اعلام آمادگی کردند.
مهندس جبار کوچکى نژاد و دکتر مرحبا همچنین نتیجه گسترش همکاریهای مشترک در روابط بین نظام مهندسی و مجلس را باعث کاهش دخالت های دولت در تشکل های مهمی چون نظام مهندسی دانستند.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;