از مهندسی که غمِ نان دارد، توقع افزایش کیفیت نیست!

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: مدیر بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی: ابراز امیدواری کرد با توجه بهینه به وضعیت مهندسان در این حوزه، آرامش و ایمنی آسایش در خانه ها و ساخت و سازها حاکم گردد، چرا که مهندسی که غمِ نان دارد، توقع اینکه دراندیشه ارتقاء کیفیت باشد کمتر است.
شهرام دلفانی، مدیر بخش تاسیسات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسی کشور،  گفت :
نامگذاری این روز ، فرصتی است که بگوییم مهندسان چه وظیفه ای در قبال مردم دارند و همچنین «دولت» وبخش«بالادستی» چه وظیفه خطیری نسبت به جامعه مهندسان در کشور دارند.
به گفته دلفانی این روز در حقیقتی فرصتی برای یادآوری چیزی است که فعالان عرصه ساخت و ساز و بخش تاسیسات هر روزه در کشور با آن سرو کار دارند و در حقیقت شمارشِ پایان مهلتی است که برای شناختِ بخشی از جامعه ، سهم بزرگی در توسعه اقتصادی کشور بعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: «ساخت و ساز» بعنوان یکی از شاخث های رشد و توسعه اقتصادی در سراسر دنیا شناخته می شود و با توجه به این مسئله هر جا که صنعت ساخت و ساز و صنایع وابسته به آن رشد کرده باشند، از نگاه عام و خاص، آن جامعه از رشد اقتصادی مطلوبی برخوردار است و البته همچنین عکسِ این مسئله نیز صدق می کند.
دستمزد مهندسان مکانیک و تاسیسات اصلاً منصفانه نیست
دلفانی با بیان اینکه «تاسیسات» مهمترین بخش در عرصه ساخت و ساز به شمار می آید تاکید کرد: با توجه به نقش حیاتی «تاسیسات» در بدنه یک ساختمان به ویژه در سالهای اخیر، دستمزدی که مهندسان در قبال انجام امور مرتبط و ایمن سازی خانه انجام می دهند ، به هیچ وجه منصفانه نیست.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه بهینه به وضعیت مهندسان در این حوزه، آرامش و ایمنی آسایش در خانه ها و ساخت و سازها حاکم گردد، چرا که مهندسی که غمِ نان دارد، توقع اینکه دراندیشه ارتقاء کیفیت باشد کمتر است.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;