آورده مسکن مهر پردیس برای متقاضیان ثانویه بازهم افزایش یافت

شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب اطلاعیه‌ای از اخذ مجوزات قانونی به منظور دریافت ۲۵ درصد هزینه کرد تکمیل واحدهای مسکن مهر از کلیه خریداران، متقاضیان ثانویه و سرمایه‌گذاران مسکن مهرخبر داد.
آورده مسکن مهر پردیس برای متقاضیان ثانویه بازهم افزایش یافت
به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب اطلاعیه‌ای از اخذ مجوزات قانونی به منظور دریافت ۲۵ درصد هزینه کرد تکمیل واحدهای مسکن مهر از متقاضیان خبر داد.
بر مبنای این مصوبه کلیه خریداران، متقاضیان ثانویه و سرمایه‌گذاران مسکن مهر از تاریخ ۱ دی ماه سال جاری موظف به پرداخت هزینه مذکور هستند.
به استناد این اطلاعیه، پرداخت این مبلغ شامل حال متقاضیان اولیه مسکن مهر پردیس نخواهد شد.
بر همین اساس، دلیل اخذ این مجوز توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس، درخواست‌های مکرر متقاضیان اولیه مسکن مهر مبنی بر تکمیل پروژه‎ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان از این شرایط و درخواست خریداران بابت تکمیل و تحمیل واحدها عنوان شده است.
به گزارش فارس، هزینه مذکور بر مبنای جداول ارائه شده برای فازهای مختلف از ۱۶ میلیون تا ۳۱ میلیون تومان خواهد بود.
بر اساس این اطلاعیه، در شرایط اضطراری، چناچه خریدار شرایط پرداخت آورده تکمیلی به صورت یکجا را نداشته باشد، تمهیدات لازم در چهارچوب ساختار قانونی به صورت پرداخت اقساطی نیز مهیا خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. حامی احمدی می گوید

    در خصوص این زباده خواهی غیر قانونی و ظالمانه به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و اگر به حقم نرسم کل مستندات و درخواست ها و پیگیری های طی ۶ سال اخیر که همچنان هم تحویل واحد صورت نگرفته برای رسانه های داخلی و خارجی ارسال کرده و مقابل شرکت عمران پردیس خودسوزی خواهم کرد.
    من امید دبستانی خمینی پابرهنه ها هستم

    1. Mehri BehzadPour می گوید

      دوست عزیز امیدوارم که مشکل شما و دیگر عزیزانی که مشکل مشابه شما رو دارند حل بشه. ما آماده همکاری هستیم . ضمن اینکه تلاش برای رسیدن به نتیجه خوبه اما خودسوزی و …. پذیرفتن شکست هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;