آغاز ثبت‌نام در دوره‌های مهارتی رشته‌های فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ثبت‌نام در نخستین دوره آزمون‌ مهارتی (ادواری) در حوزه صنعت ساختمان، صنعت فرش، صنایع دستی و صنعت نان خبرداد.
به گزارش تاسیسات نیوز. عبدالنبی سواعدی، اظهار کرد: ثبت‌نام نخستین دوره آزمون‌ مهارتی (ادواری) در حوزه صنعت ساختمان، صنعت فرش، صنایع دستی و صنعت نان از ششم خردادماه آغاز شده است و تا دهم خرداد ادامه دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://advari.irantvto.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه این آزمون مزایای مختلفی برای کارگران حوزه صنعت ساختمان، صنعت فرش، صنایع دستی و صنعت نان دارد، گفت: از جمله این مزایا می‌توان به استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد. پذیرفته‌شدگان این آزمون پس از دریافت گواهینامه مهارت می‌توانند برای اخذ جواز کسب و دریافت وام‌های خوداشتغالی اقدام کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص نحوه برگزاری این آزمون توضیح داد: آزمون ۲۲ خرداد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود. آزمون را با داوطلبان کمتر اما در چند نوبت برگزار خواهیم کرد. داوطلبان در مرحله اول باید حداقل ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره را کسب کنند تا وارد مرحله عملی شوند و گواهینامه را دریافت کنند.
منبع بازار کار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;