آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه اینوتکس

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ با رویدادها و بخش های جانبی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی صفاری رئیس پارک فناوری پردیس افتتاح شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، یازدهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس، با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مسئولان در حوزه دانش بنیان و استارتاپ ها و سفرای برخی از کشورهای خارجی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، سورنا ستاری در این مراسم، استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها را توصیه مقام معظم رهبری دانست که نیازمند فرهنگسازی بیشتر در این راستا می باشد تا بتوان در نبرد اقتصادی، در جبهه ای متحد برای نیل به اهداف اقتصادی و غیر اقتصادی مبارزه کرد.
وی توجه به «دانش بنیان ها» را تنها فرصت رهایی از اقتصاد تک محصولی در حوزه های مختلف مانند؛ کشاورزی، معدن و … اعلام کرد.
ستاری « اقتصاد سنتی»، «بوروکراسی اقتصاد نفتی» را از جمله موانع رشد اقتصادی برشمرد که با حضور دانش بنیان ها و استارتاپ ها و کارآفرین ها در یک جبهه واحد می توان بر آن غلبه کرد.
ستاری در پایان، شکل گیری شرکتهای دانش بنیان و غیردانش بنیان در مراکز دانشگاهی را حرکتی نوین و مبارکی دانست که جهت گیری در مسیر توسعه اقتصادی را تسریع خواهد کرد .
گفتنی است این دوره از نمایشگاه، بیش از ۱۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناورِ دانش بنیان، شتابدهنده، مرکز نوآوری، مرکز رشد پارک فناوری به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود خواهند پرداخت.
بخش های جانبی این رویداد در پارک فناوری پردیس؛ رقابت استارتاپ ها، ایستگاه آینده، استیج اینوتکس، فروم حکمران دانش بنیان، رویدادهای ارائه نیاز فناوری هستند.
لازم به ذکر است، بازدید از این نمایشگاه از ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برای علاقمندان آزاد است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;