۴۸ ساعت تا سرنوشت پروانه مهندس رجبی

برخی اخبار تایید نشده حاکی از آن دارد که احتمالا طی روزهای آینده تکلیف لغو تعلیق پروانه اشتغال به کار فرج الله رجبی ازسوی وزیر راه وشهرسازی روشن خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، اواخر ماه گذشته، وزیر راه وشهرسازی با ابلاغ نامه ای به معاونت مسکن وساختمان، با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت رویه برای تحقق وظایف سازمان نظام مهندسی و انتظام بخشی به استقرارمقررات در کشور همراه به رویکردهای موثر، خواستار لغو تعلیق پروانه اشتغال به کار فرج الله رجبی شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دنبال رسانه ای شدن این موضوع، برخی از حقوقدانان و نیز تدوین‌گران قانون نظام مهندسی ساختمان نسبت به این مکاتبه موضع گیری کردند و با برشمردن دلایل حقوقی مختلف، نظرات خود را نسبت به ابعاد حقوقی رفع تعلیق پروانه اشتغال به کار فرج الله رجبی اعلام کردند.
از دیگر سو برخی از اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی و نیز روسای برخی از صنوف مسکن وساختمان نیز دراین بین با انجام مکاتبه با وزیرراه وشهرسازی، اعتراض خود را درباره بازگشت فرج الله رجبی درجایگاه ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی کشوراعلام کردند.
همزمان با این اظهارنظرها، درفضای مجازی نیز بحث وجدل‌های متنوعی درباره این موضوع بین گروه‌های مختلف مهندسی در گرفت.
این درحالی است که بنا براخبار واصله، قراراست که طی دو الی سه روز آینده تکلیف لغو تعلیق پروانه اشتغال به کار فرج الله رجبی روشن شود.
براین اساس ممکن است که لغو تعلیق صرفا به معنای بازگشت اعتبار به پروانه فرج الله رجبی باشد و یا اینکه ممکن است دستور وزیرراه وشهرسازی مجوز بازگشت رجبی به ریاست شورای مرکزی باشد.
شایان ذکراست که براساس برخی از اخبار غیررسمی ، برخی از منابع خبری اعلام کرده اند که وزیرراه وشهرسازی برای تسریع در لغو تعلیق پروانه فرج الله رجبی تحت فشار قرار گرفته است؛ این درحالی است که همزمان نیز گفته می شود که درمیان اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان نیز فضای دوقطبی شکل گرفته است که حاکی از مقاومت گروهی از اعضای شورا برای بازگشت رجبی به راس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان است.
منبع صدای مهندسی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;