کابین حمام چند؟

به گزارش تاسیسات نیوز،شادمهر نجفلو فروشنده و کارشناس کابین حمام گفت: اگر وسعت حمام شما بسیار کوچک یا حمامتان با سرویس بهداشتی در یک مکان قرار دارد می توانید از کابین حمام استفاده کنید.

 

 

 

وی گفت: برخی از این کابین ها مجهز به جکوزی و جت های ماساژور است که نسبت به بودجه مورد نظرتان می توانید انواع حمام کابین را انتخاب کنید. هنگام خرید کابین دوش حتما در مورد نحوه تحویل و نصب آن توسط شرکت سازنده و هم چنین ضمانت نامه پس از فروش پرس و جو کنید. کابین دوش خود را پس از تحویل و نصب به خوبی بررسی کنید تا از سلامت بدنه و هم چنین کارکرد سیستم های مختلف مطمئن شوید.

 

 

 

 

نجفلو ادامه داد: در حال حاضر کابین ها شامل: ساده، پیشرفته و دست ساز است. کابین ساده فاقد هرگونه تجهیزات است. برای انتخاب مکان نصب این کابین ها سعی کنید از لوله کشی های دوش سابق استفاده کنید تا مستلزم هزینه های لوله کشی نباشد.

 

 

 

کابین های پیشرفته مجهز به سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ، سونا و … هستند و نسبت به کابین های ساده قسمت زیادی را اشغال نمی کنند.

 

 

 

کابین های دست ساز را می توانید با نصب یک در یا یک پانل مناسب مقابل قسمتی فرو رفته از فضا تبدیل به یک کابینت حمام کامل کنید. وی در این مورد تصریح کرد: درهای کابین انتخابی را از جنس شیشه ضخیم و یا حداقل 5 تا 6 میلی متر ضخامت انتخاب کنید تا عمر طولانی داشته باشد.

 

 

 

این کارشناس در مورد سینی کابین حمام گفت: این سینی ها معمولا از سنگ های یک تکه یا اکریلیک سنگین ساخته می شوند. وجود این سینی ها درست زیر دوش این موضوع را تضمین می کند که آب از محوطه مخصوص دوش خارج نشود و هم چنین آب بندی و مکش آب به خوبی صورت گیرد. این سینی ها از اشکال و اندازه های متنوعی برخوردارند و بهتر است سینی با عمق بیشتر را برای کابین حمام خود استفاده کنید، هم چنین برای ارتقای ایمنی توجه داشته باشید که سطح آن لغزنده نباشد.

 

 

 

 

وی متوسط قیمت انواع کابین حمام را از 3 میلیون تومان تا 3 میلیون و 700 هزار تومان عنوان کرد و در این مورد گفت: البته کابین های ارزان تر و بی کیفیت هم در بازار موجود است که خرید آن بزرگترین اشتباه محسوب می شود زیرا بعد از مدتی شما باید از همان دوش های دیواری استفاده کنید.

 

 

 

تجهیزات مدرن بالای 3 میلیون تومان

 

پژمان امیری وارد کننده تجهیزات مدرن حمام با بیان این مطلب که یک حمام مدرن نیازمند هزینه های بالا است به راهنمای ساخت و ساز گفت: اگر دنبال یک وان و کابین متفاوت و مدرن هستید باید هزینه بالاتر از 3 میلیون تومان در نظر بگیرید. وی در این خصوص گفت: برخی از جکوزی ها و کابین های حمام دارای تلویزیون نیز هستند که گران تر تمام می شوند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;