دایکین طیف چیلرهای خود را گسترش می‌دهد

شرکت دایکین اخیراً اعلام کرده که طیف چیلرهای سانتریفوژ بدون روغن DZ خود را با معرفی سه کمپرسور جدید در اندازه‌های بزرگ‌تر گسترش داده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این کمپرسورهای جدید با فراهم کردن فضای بیشتر انعطاف‌پذیری بالایی برای هماهنگی با کارکرد تاسیسات بزرگ‌تر و پیچیده‌تر مثل کولرهای خشک و برج‌های خنک‌کن دارد.
بر اساس این گزارش، این کمپرسورهای جدید ظرفیت بار روی مدل‌های R134a را از ۳۲۰ کیلووات به ۲۱۷۳ کیلووات و روی مدل‌های R1234ze از ۲۲۷ کیلووات به ۱۴۱۵ کیلووات افزایش می‌دهند.
این چیلرهای جدید با یک مدار استاندارد یا اکونومیک‌شده در دو نسخه هات گس بای‌پس و پمپ حرارتی قابل دسترس است.
نسخه هات گس بای‌پس چرخه کمپرسور را کاهش می‌دهد و دمای آب سرد شده را در ظرفیت بسیار پایین ثابت نگه می‌دارد. این نسخه زمانی که بارگیری سیستم به زیر ۱۰ درصد گنجایش کمپرسور کاهش می‌یابد، گاز را مستقیماً به اواپراتور ارسال می‌کند. این گاز داغ یک جریان مبرد ثابت را ایجاد کرده و چرخه کوتاه چیلر را تحت شرایط بارگیری کاهش یافته حفظ می‌کند.
اما نسخه پمپ حرارتی، دارای حالت پیگیری با برگشت‌پذیری در سمت آب است. کلیدی که روی پنل الکتریکی این دستگاه تعبیه شده امکان انتخاب حالت خنک کننده یا گرم کننده را فراهم می‌کند.
منبع cooling post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;