آینده فناوری پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک در نشست تخصصی

نشست تخصصی “آینده فناوری پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک” با حضور کارشناسان دانشگاهی، مدیران بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، در این نشست ابتدا در قالب یک ارائه تخصصی – کاربردی به معرفی تکنولوژی‌های جدید تجاری‌سازی شده پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک نسل‌های اول و دوم پرداخته خواهد شد.

در ادامه، در میزگرد “آینده فناوری پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک در ایران” با حضور مسئولین مدعو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، پژوهشگاه نیرو، توانیر و همچنین اساتید برجسته دانشگاهی به بررسی سیاست‌های کشور در توسعه تولید و بکارگیری پنل‌های خورشیدی فتوولتاییک پرداخته می‌شود.

با توجه به نیاز صنایع مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط‌زیست به آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در اقشار مختلف جامعه، از سیاست‌گزاران، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران عالی‌رتبه تا فعالان بخش خصوصی، دانشگاهی و عموم مردم، گروه مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان بازوی علمی و پژوهشی این صنعت برآن است تا نشست‌های علمی – ترویجی با حضور نخبگان این حوزه را به‌طور مدون و سازمان یافته برگزار نماید.

کارشناسان و علاقه‌مندان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی به آدرس www.redsbu.ir (بخش آموزش تخصصی – رویدادها)، مراجعه نمایند.

ظرفیت حضور در این نشست محدود است.

منبع زیست آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;