پانزدهمین نمایشگاه تاسیسات در شیراز

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس روز سه شنبه ۲۲ آبان ماه افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ساعت ۱۷ روز سه شنبه افتتاح خواهد شد و تا ۲۵ ام آبان ماه ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه پانزدهم همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان به صنعت تاسیسات است. این در حالی است که هنوز یک ماه از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نگذشته است.
برگزاری مستمر نمایشگاه‌های حوزه صنعت تاسیسات نشان از اهمیت این صنعت در جامعه تاسیسات و بازار کار ساختمان سازی دارد که صاحبان مشاغل مربوطه، می‌توانند علاوه بر رفع نیاز خود از کالا و خدمات این حوزه، با تجهیزات بروزشده و جدید صنعت تاسیسات آشنا شوند.
گفتنی است، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون منزل و بسیاری دیگر در بخش‌های مختلف این نمایشگاه عرضه می‌شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید، محصولات و تجهیزات به روز تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و غیره است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;