نمایش محصول جدید کریر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت کریر هفته گذشته چیلر جدید سانتریفیوژی 19 DV AquaEdge خود را که از مبرد R1233zd(E) استفاده می کند، در نمایشگاه AHR Expo لاس وگاس به معرض نمایش گذاشت.

 

 

 

 

بهبود تکنولوژی تراکم و تلفیق فناوری سرعت متغیر هوشمند سبب بهبود قابل توجه در راندمان های بار کامل و نیم بار سانتریفیوژی این چیلر شده است.

 

 

 

 

AquaEdge19DV اولین بار در نمایشگاه تبرید چین در سال گذشته پرده برداری کرد. در این نمایشگاه برای اولین بار نسخه فناوری پیشرفته برای آمریکای شمالی نمایش گذاشته شد.

 

 

 

R1233zd(E) یک جایگزین HFO غیرقابل اشتعال برای مبرد R123 است که اولین بار در زمان راه اندازی سری E چیلر سانتریفیوژی آب خنک CenTraVac در سال 2014 از سوی کریر پذیرفته شد.

 

 

 

گفته می شود AquaEdge 19DV، COP های حداکثر 7.0 COP تمام بار و رده 11.8 IPLV.IP طبق رده بندی AHRI 550/590-2015 در شرایط رده بندی استاندارد فراهم می کند.

 

 

 

کمپرسور دو مرحله ای کریر با مبرد جدید در AquaEdge 19DV از سوی شرکت به عنوان یک طرح محرک مستقیم کم سرعت توصیف می شود و در عین تعادل نیروهای داخلی راندمان را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و استفاده از یاتاقان های سرامیکی که از مبرد های موجود در چیلر به عنوان روان کار استفاده می کنند را ممکن می سازد.

 

 

 

گفته می شود ترکیب هوشمندی Greenspeed با طرح کمپرسور جدید که از یک دریچه راهنما برای هریک از دو مرحله بهره می گیرد، عملکرد پایدار چیلر در همه زمان ها حتی در بار 10% را تضمین می کند.

 

 

 

کنترل های PIC5+

 

AquaEdge 19DV مجهز به آخرین دستاوردهای شرکت کریر در کنترل های هوشمند PIC5+ و همراه با سیستم مدیریت داده های چرخه عمر کریر، به کاربران اجازه می دهد به سادگی داده های کاربردی چیلر را ردیابی و آنالیز کنند. سیستم کنترل می تواند همچنین به سیستم اتوماسیون ساختمان متصل شود.

 

 

 

کنترل های PIC5+ همچنین اجازه راه اندازی مجدد سوئیفت تنها در 30 ثانیه در صورت بروز یک قطعی برق پیش بینی نشده را می دهند.

 

 

 

اضافه کردن سرویس اسمارت کریر امکان تشخیص های از راه دور، بررسی عملکرد طولانی مدت، معیارسنجی، تحلیل تصمیم و هشدارهای پیشرفته را فراهم می سازد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;