نمایشگاه تأسیسات اصفهان، نمایشگاهی برتر در کشور

یارمحمدیان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه امسال خبر داد و افزود: اعتماد مخاطبان در خصوص نمایشگاه جلب شده و دسته‌بندی‌های دقیقی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی تولیدات در پنج حوزه اصلی تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوله و اتصالات انتقال انرژی، تجهیزات برقی و الکترونیکی، کنترل دما و سیستم‌های اتوماسیون خانگی و خدمات وابسته تاسیساتی به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نمایشگاه‌های برتر کشور است، گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه متخصصانی همچون مهندسان معمار، عمران و عمده‌فروشان و خرده‌فروشان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.
وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بین‌المللی از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار باشد و به افزایش کیفیت ساختمان‌ها کمک کند.
یارمحمدیان با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل ونقل در اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه، اهمیت بهینه‌سازی و مصرف آب در کشور را مورد تاکید قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه حدود نیمی از کل مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان متمرکز شده است و متأسفانه هنوز بسیاری از فعالان ساخت‌و ساز اراده جدی برای بهینه‌سازی ساختمان‌ها ندارند، افزود: شرکت نمایشگاه‌ها فرهنگسازی برای موضوعات مختلف را وظیفه خود می داند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود ، افزود: امیدوارم فعالان این صنف در نمایشگاه حضور به‌هم رسانند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با صنعت ساختمان در ارتباط است و توانمندی‌های سیستم‌های بازیافت انرژی، تجهیزات انرژی‌های نو، تجهیزات و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست و ساختمان‌های سبز، انواع عایق‌های رطوبتی و حرارتی، صوتی و سیستم‌های کاهنده آب و انرژی، درب و پنجره‌های چند جداره، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع با راندمان انرژی مثبت، سیستم‌های کنترل هوشمند ساختمانی در زمینه انرژی، شرکت‌های انرژی و بازرسی در زمینه بهره‌وری انرژی را به نمایش می‌گذارد.
منبع ایمنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;