نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز

به گزارش تاسیسات نیوز، دبير كميته صنعت كنفرانس ملي نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز شهري اعلام كرد تاكنون به دلايل متعددي، درخصوص نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز شهري كنفرانسي به صورت تخصصي و حرفه‌اي برگزار نشده است.





وحيد دوستي دبير كميته صنعت كنفرانس ملي نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز شهري درباره هدف از برگزاري اين كنفرانس اظهار داشت: اهداف برگزاري اين كنفرانس را در جلسات متعددي كه برگزار كرديم، بررسي تكنولوژي‌هاي نوين در سيستم‌هاي سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، برنامه ريزي آموزش تخصصي مهندسان مكانيك و شناخت مصالح استاندارد رانشانه گذاري كرديم كه اميدواريم خروجي خوبي هم به دست آيد.





وي افزود: اين كنفرانس، نخستين و بزرگترين كنفرانس ملي براي ارج نهادن به نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز شهري است.




ايشان همچنين برگزاري كننده اصلي اين كنفرانس را سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور دانست و افزود: در ابتدا قرار بود اين كنفرانس فقط در تهران برگزار شود. اما بعد از برگزاري جلساتي با شوراي مركزي و گروه تخصصي مكانيك، در هيئت رئيسه شوراي مركزي مصوب شد دبيرخانه دائمي كنفرانس تهران باشد و كنفرانس به صورت ملي برگزار شود و همه استان‌ها در آن حضور و همكاري فعال داشته باشند.





همچنين به گفته وحيد دوستي ،دبير كميته صنعت كنفرانس ملي نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز شهري ، كارگاههاي ويژه اي همراه با نمايشگاه تخصصي صنعت تاسيسات دركنار اين كنفرانس،برنامه ريزي شده است .وي همچنين پيش بيني كرد نزديك به يك هزار نفر براي حضور در اين كنفرانس ثبت نام نمايند.





ايشان افزود:مهمانان و سخنرانان كليدي و مهمي به منظور حضور در اين كنفرانس خواهيم داشت كه اعتبار اين كنفرانس را بالا خواهد برد و در اين ميان، گيتي پسند نيز به عنوان حامي مالي و همچنين برگزار كننده دو كارگاه آموزشي، از نقش ويژه اي در برگزاري ان برخوردار است.





يادآور مي شود نخستين كنفرانس ملي نقش مهندسي مكانيك در ساخت و ساز روزهاي سوم و چهارم مرداد ماه آينده به ميزباني مركز همايش‌هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار مي شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;