مهار آتش در سقف شیروانی ساختمان قدیمی

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در شیروانی ساختمان دو طبقه قدیمی که در طبقه اول آن، نمایشگاه لوستر و طبقه دوم، انبار پوشاک بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.


در پی تماس مالکین ساختمان دوطبقه قدیمی در ساعت 14:40 دقیقه روز گذشته با سامانه 125مبنی بر مشاهده دود زیاد، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 67، 1 و گروه امداد ونجات یک این سازمان به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و بالابر را به خیابان وحدت اسلامی، خیابان 15 خرداد غربی اعزام کرد.


سید رسول محمدی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود بسیار زیادی ازطبقه دوم با سقف شیروانی حدودا 250 مترمربع خارج می شد ولی کانون دقیق آتش سوزی مشخص نبود.


وی افزود: با بررسی محل و برشکاری قسمتی از شیروانی این ساختمان قدیمی، محل وقوع آتش سوزی که در حال گسترش نیزبود، مشخص شد که بی درنگ آتش نشانان از دوجهت، کارخاموش کردن آتش سوزی در زیر شیروانی را آغاز کردند.


محمدی ادامه داد: تیم دیگری از آتش نشانان به دلیل وجود انبار پوشاک در زیر این شیروانی و در طبقه دوم به سرعت اقدام به جابجایی اجناس کرده و از سرایت احتمالی شعله های آتش به این انبار جلوگیری به عمل آوردند.


افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی اعلام کرد وگفت: با خاموش کردن آتش در زیر شیروانی و تخلیه کامل دود از داخل ساختمان، آتش نشانان به کار خود پایان دادند.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات و مصدوم نداشت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;