مراقب وسایل گرمایشی غیر استاندارد باشید

حل کردن سرما را اگر بخواهید اصولی انجام دهید باید مراقب وسایل گرمایشی غیر استاندارد باشید.
به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز فصل سرما شهروندان باید مراقب وسایل گرمایشی غیراستاندارد باشند.
محمودرضا نیازی با هشدار به مصرف‌کنندگان در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند که برای گرم کردن فضای خانه و سایر محیط‌ها از وسایلی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد.
وی با بیان اینکه بخاری‌های نفت‌سوز و گازسوز مشمول استاندارد اجباری هستند، افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و ضرورت حفظ ایمنی استفاده کنندگان از وسایل گرمایشی، رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی ضروری و استفاده از وسایل گرمایشی بدون نشان استاندارد ممنوع است.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه بیان کرد: شهروندان باید قبل از استفاده از وسایل گازسوز دارای نشان استاندارد از سالم بودن تجهیزات ایمنی در بخاری‌های گازی از جمله ترموکوپل ، سنسور حرارتی حساس به اکسیژن ODS و گاونر (وسیله تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری) اطمینان حاصل کرده ودر صورت وجود مشکل به تعمیر کار مجاز مراجعه کنند.
وی گفت: در راستای حفظ سلامتی و ایمنی مصرف‌کنندگان شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه بخاری غیراستاندارد این اداره کل را از طریق تلفن گویای ۲۴ ساعته ۱۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس http://kermanshahstandard.ir (در بخش ارتباط با ما) در جریان قرار دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
منبع : مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;