ماده آب بندی لوله های فاضلاب هم اختراع شد

مخترع جوان بیرجندی ماده آب بندی لوله های فاضلاب را ساخت. مخترع جوان بیرجندی ماده آب بندی لوله های فاضلاب را ساخت. مخترع جوان بیرجندی ماده آب بندی لوله های فاضلاب را ساخت. مخترع جوان بیرجندی ماده آب بندی لوله های فاضلاب را ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، آقای معافی در خصوص محصول تولیدی خود گفت: این ماده بر پایه مواد طبیعی و شیمیایی و از دو ترکیب جامد و مایع ساخته شده است.
این دانشجوی رشته مهندسی عمران اجرایی افزود: روش استفاده از ماده آب بند لوله های فاضلاب به این صورت است که پس از ترکیب دو ماده مکمل، مواد، داخل لوله ی مورد نظر ریخته می شود و پس از حدود ۶ ساعت، لوله ترمیم و نشت آن گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه کاربرد این محصول در ساختمان ها و کارخانه هاست، گفت: حذف کنده کاری و تخریب، کاهش هزینه های تعمیر مجدد و افزایش سرعت در ترمیم لوله ها، تنها بخشی از مزیت های این محصول است.
معافی، همچنین از استفاده موفقیت آمیز محصول آب بند لوله های فاضلاب در ۵۰ منزل مسکونی در شهر بیرجند خبر داد و افزود: هزینه هر بسته این محصول تولیدی ۹۰ هزار تومان است و برای تولید انبوه نیازمند حمایت سرمایه گذاران است.
از ایده تا ساخت محصول تولیدی ماده آب بند لوله های فاضلاب یک سال زمان صرف شده است و هم اکنون در مسیر ثبت اختراع است.
عقیلی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان هم با اشاره به کمک های مادی و معنوی به صاحبان طرح و ایده گفت: به این مخترع، کمک های مالی بلاعوض داده می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;