عقد قرارداد 22 پروژه آبی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اقتصاد ایران، قرارداد نمادین مشارکت بخش خصوصی در ۲۲ پروژه آب و فاضلاب کشور روز (شنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و حمید چیت چیان وزیر نیرو به ارزش بیش از ۱۰ تریلیون ریال منعقد شد.

 

 

 

 

براساس این قرارداد که در شرکت آب و فاضلاب تهران برگزار شد، مقرر گردید در اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، ۲۲ پروژه را شرکت های آب و فاضلاب برخی استان ها با مشارکت بخش خصوصی انجام دهند.

 

 

 

 

حجم و ارزش این قراردادها افزون بر ۱۰ تریلیون و ۵۸۰ میلیارد ریال است که به عنوان یکی از راهکارهای وزارت نیرو برای رفع مشکل کمبود نقدینگی و تسریع در اجرای امور اجرایی می شود.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این زمینه اظهار داشت: در این پروژه ها بخش خصوصی به صورت مستقیم حضور دارد و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها و طرح ها را انجام می دهد و امید می رود تا پایان امسال بتوانیم این مبلغ را برای بیش از ۱۴۰ پروژه دیگر در سطح کشور آماده کنیم.

 

 

 

 

حمیدرضا جانباز تاکید کرد: سال جاری و با اقدام های انجام شده، نقطه عطفی در مشارکت بخش خصوصی با صنعت آب و فاضلاب کشور به شمار می رود.

 

 

 

 

 

در مراسم دیروزسوراب کومار سفیر کشور هند در تهران و سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیزحضور داشتند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;