روش‌های بومی‌سازی تجهیزات نیروگاه خورشیدی

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر با اشاره به جزئیات کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: در این کنفرانس در خصوص روش‌های بومی‌سازی تجهیزات نیروگاه‌های خورشیدی با حضور نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر بحث و تبادل نظر می‌شود.

 

 

 

 

سید مسلم موسوی روز سه‌شنبه، ۹ آبان ماه جاری در دومین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر با بیان اینکه با سیاست‌های اخیر وزارت نیرو گام‌های موثری برای استفاده از تحقیق و پژوهش برداشته شده است، ادامه داد: انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر به عنوان یک نهاد برنامه‌هایی را برای ترویج استفاده از این انرژی اجرایی کرده است.

 

 

 

وی با اشاره به اولین دوره کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر خاطرنشان کرد: دومین دوره این کنفرانس با حمایت اکثریت سازمان‌ها طی چهار روز برگزار می‌شود.

 

 

 

موسوی با بیان اینکه این کنفرانس از روز گذشته آغاز به کار کرده است، یادآور شد: در اولین روز کاری این کنفرانس کارگاه انرژی خورشیدی با همکاری یکی از موسسات بین‌المللی در این حوزه برگزار شد.

 

 

 

مدیرعامل انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر خاطرنشان کرد: امروز نیز دو پنل تخصصی با عنوان “چالش‌ها و راه‌کارهای توسعه انرژی تجدیدپذیر” و “سرمایه‌گذاری خارجی” برگزار می‌شود، ضمن اینکه فردا نیز چهار پنل تخصصی در موضوعات انرژی‌های باد، خورشیدی، زیست‌توده و استفاده از تلفات انرژی برگزار خواهد شد.

 

 

 

وی همچنین از برگزاری نشست مشترک با آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد و اضافه کرد: دراین کارگاه تخصصی در خصوص بومی‌سازی تجهیزات نیروگاه خورشیدی بحث و تبادل نظر می‌شود.

 

 

 

موسوی تقدیر از چیت‌چیان وزیر سابق نیرو و نمایشگاهی از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر را از دیگر برنامه‌های این کنفرانس نام برد.

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;