راه حلی برای عبور از گازگرفتگی

زیبایی های فصول پاییز و زمستان با مرگ خاموش به تباهی تبدیل می شود. کارشناسان راه حلی برای عبور از گازگرفتگی می توانند ارائه کنند تا زندگی در سرما، گرم و زیبا شود.

به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران استفاده از دستگاه های هشدار دهنده گاز منوکسید کربن در محیط منزل و محل کار را به عنوان یک راه حل موثر در کاهش آسیب های ناشی از حوادث گاز گرفتگی، ضروری اعلام کرد.

وی افزود: هر چند استفاده از این وسایل، هزینه هایی را همراه خواهد داشت، اما به این فکر کنیم که حفظ جان و سلامت هریک از عزیزان مان چه میزان ارزنده است.

داوری با اشاره به این که با نزدیک شدن به روزهای سرد، نگرانی ها در خصوص حوادث گاز مونوکسید کربن روبه افزایش است، یادآور شد: هر سال ده ها نفر از شهروندان بر اثر حادثه گاز گرفتگی جان خود را از دست می دهند و جمع زیادی نیز به علت مسمومیت شدید، سالها با عوارض سخت آن دست و پنجه نرم می کنند.
مدیر عامل آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: هر چند آتش نشانان با ایفای نقشی فعال در عمل به مسئولیت اجتماعی خود با تمام توان نسبت به ارائه هشدارها و آگاه سازی شهروندان اقدام خواهند کرد، اما تجربه نشان داده است، گاهی وجود اشکالات کوچک و پنهان از دید در وسایل گرمایشی و یا تاسیسات داخلی ساختمان، شرایط لازم برای وقوع یک حادثه تلخ را بوجود می آورد.

منبع سازمان آتش نشانی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;