تولید دوچرخه های هوشمند آلمانی جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، با افزایش محبوبیت دوچرخه های برقی، طراحان به دنبال یافتن راه های جدید جالب توجهی برای عبور از میان جمعیت های شلوغ هستند. Ruffian، سبک قدیمی را با همه عملکردها و کیفیت هایی که شما از یک دوچرخه برقی پیشرفته آلمانی انتظار دارید ترکیب می کند.

 

 

 

دوچرخه های راف برای موتور و باتری خود از بوش استفاده کرده اند، یک پک برقی 500 وات ساعتی را در یک مخزن فولادی پوشیده با پودر و یک موتور کمکی پدال 250 واتی را در قاب جای داده اند. این مجموعه به یک گیربکس 8 سرعته از شیمانو وصل می شود که ترمزهای هیدرولیک را تامین می کند.

 

 

سرعت های بالا به جایی از جهان که شما در آن هستید، بستگی دارد؛ چون قانون در کشورهای مختلف متفاوت است. سیستم در آمریکای شمالی در 32 کیلومتر بر ساعت متوقف می شود، در حالی که خریداران اروپایی باید در 25 کیلومتر بر ساعت تثبیت شوند. بیشترین سرعت، 90 کیلومتر و زمان شارژ 3.5 ساعت است.

 

 

 

این دوچرخه با چرخ های 26 اینچی و قاب برقی در رنگ های مختلف موجود است. چراغ های بزرگ آن هم به دید موتوری کمک می کند. قیمت این محصول 5499 یورو است که در مقایسه با بعضی دیگر از انواع دوچرخه های برقی موجود چندان ارزان هم نیست .







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;