تمدید گواهینامه سیستم ISO 14001 در شهرداری تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، از سوی اداره محیط زیست شهرداری منطقه 11 و با همکاری تمامی معاونت ها، ادارات و واحدها؛ برای نهمین بار گواهینامه سیستمISO 14001 مدیریت محیط زیست این منطقه تمدید شد.




کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: ممیزی شخص ثالث سیستم‌های مدیریتیISO 14001 توسط شرکت بین‌المللی SGS روز گذشته به منظور ارزیابی عملکرد سازمان با الزامات سیستم انجام شد.




خرد افزود: در این ممیزی که با بازدید تیم ممیزی از سطح منطقه، نواحی و سایت‌های عملیاتی انجام شد؛ ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد مذکور پرداختند.




به گفته خرد؛ در این ممیزی، ممیزان ضمن اذعان به بهبود مستمر سیستم در منطقه و معرفی نقاط قوت موجود اعلام داشتند که به طور بی سابقه‌ای شهرداری منطقه 11 برای دومین سال پیاپی بدون هیچ عدم انطباقی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی سیستم ISO 14001 شده است.




بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ؛ همچنین نصراله آبادیان شهردار منطقه11 نیز به عنوان مدیریت ارشد سازمان؛ بر نهادینه سازی هرچه بیشتر الزامات سیستم ها در فعالیت‌های جاری شهرداری منطقه 11 تأکید کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;