اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران منتشر کرد:

تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز فشار ضعیف

تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز فشار ضعیف برای سال ۹۷ از سوی اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، تعرفه دستمزد لوله‌کشی گاز تا قطر ۱ اینچ به‌صورت زیر کار هر متر طول معادل ۱۹۵۰۰ تومان و برای لوله‌کشی تا قطر ۲ اینچ به‌صورت زیر کار برای هر متر طول به‌صورت نفوذی معادل ۳۲ هزار تومان اعلام شد.
بر اساس این گزارش، دستمزد لوله‌کشی گاز به‌صورت زیرکار برای هر واحد ساختمانی تا ۱۰۰ متر مربع ۸۰۰ هزار تومان، تا ۱۵۰ متر مربع یک میلیون تومان و تا ۲۰۰ متر مربع یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای کنتورهای تجمیعی تعیین شده است.
این در حالی است که این تعرفه برای لوله‌کشی گاز به‌صورت روی کار برای هر واحد ساختمانی تا ۱۰۰ متر معادل یک میلیون تومان، تا ۱۵۰ متر معادل یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و تا ۲۰۰ متر معدل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای کنتورهای تجمیعی اعلام شده است.
همچنین دستمزد لوله‌کشی گاز به‌صورت زیرکار برای کنتورهای تکی واحدهای تا ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ متر به‌ترتیب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
این گزارش حاکی است، تعرفه دستمزد برای لوله‌کشی گاز به‌صورت روی کار برای کنتورهای تکی واحدهای تا ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ متر به‌ترتیب یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
علاوه بر این‌ها، دستمزد نصب شیرآلات، طراحی و تهیه نقشه کار مسکونی هر واحد، لوله‌کشی گاز برای کنتور موقت، لوله‌‌کشی گاز برای واحد صنفی و … نیز از سوی اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران اعلام شده است که مشروح آن با جزییات در جدول‌های زیر آمده است.

تعرفه دستمزد لوله کشی گاز فشار قوی نیز از سوی این اتحادیه اعلام شده است که به زودی منتشر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;