بیمارستان به سبک کشتی کروز + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، وقتی کشتی های کروز ساخته می شوند، کابین های پیش ساخته آن در جای خود قرار می گیرند، این شیوه سریع تر و ساده تر از ساختن هر یک از آن داخل کشتی است.


به تازگی یک مرکز درمانی در فیلادلفیا از همین روش برای بیمارستان سازی استفاده کرده و از اتاق های پیش ساخته بیماران برای تکمیل بیمارستان بهره گرفته است.


اتاق بیمار MedModular با تمام سیم کشی های برقی به محل سازه بیمارستان تحویل داده می شود. ایده این است که چند بخش درمانی می توانند همانند لگو کنار هم قرار بگیرند و ساخت بیمارستان را به سرعت پیش ببرند.


در میان ویژگی های این اتاق ها می توان به درهای بازشوی خودکار اشاره کرد که ورود و خروج را ساده تر می کنند و دیگر کسی با دست های آلوده به در دست نمی زند.




همچنین پنجره های هوشمندی تعبیه می شود که به صورت خودکار با فشار دادن یک دگمه کنار تخت بیمار از حالت شفاف به حالت کدر در می آیند یا طبق جدول زمانی برنامه ریزی شده روز و شب تغییر حالت می دهند تا ضربان قلب بیمار را حفظ کنند.


دیگر خصوصیات این اتاق ها شامل یک تخت صندلی استراحت برای ملاقات کنندگان و استفاده از مواد ضد باکتری در تمام بخش ها از جمله یک کف یکپارچه سخت که هیچ درزی برای رشد باکتری ها ندارد می شود. به علاوه هر اتاق یک سقف اسمان نمای درخشان روی تخت ها دارد که شبیه آسمان آبی است و ادعا می شود مزایای درمانی معناداری برای روان و جسم بیماران دارد.


سیستم MedModular در قیمت هم با تکنیک های ساخت متداول قابل رقابت بوده و سبب می شود بیمارستان ها 40% زودتر به بهره برداری برسند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;