به نمایش گذاشتن استانداردهای انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، نیویوک در نظر دارد با افزایش بهره وری انرژی، آینده اقتصاد انرژی پاک و روشنی را برای خود رقم زند.


Andrew cuomo، فرماندار نیویورک اظهار کرد که در نظر دارد تا استانداردهای جدیدی را در خصوص انرژی های تجدید پذیر در ماه ژانویه منتشر کند، و اقدامات و دستور کار زیست محیطی خود را در طول سال های پیش روتعیین نماید.


استانداردهای جدید یک هدف کارآمد تا سال 2025 را تعیین می کنند و احتمالا انگیزه ها و کمک های دولتی را برای کمک به شرکت های انرژی، کسب و کارها و ساکنان در نظر گرفته اند.


Jessica Azulay، یکی از اعضای مجمع اتحاد برای اقتصاد سبز، بیان کرد: “بهره وری انرژی به معنای استفاده های بیشتر از حداقل منابع یا به بیان دیگر تولید بیشتر با مصرف انرژی کمتر است.


او همچنین افزود: در حالی که دولت نیز باید سرمایه گذاری در انرژی پاک، مانند باد، خورشیدی و زمین گرمایی را گسترش دهد، بهره وری انرژی یکی از بهترین راه های محدود کردن تقاضای انرژی به شمار می رود.


بر اساس اظهارات Cuomo، در حال حاضر بیش از 110،000 فرد در نیویورک در زمینه کارهای مربوط به صرفه جویی در انرژی مشغول به کار هستند، که یکی از مهم ترین آن ها، تکنسین هایی هستند که می توانند از طریق نصب سیستم های گرمایشی، خنک کننده و الکتریکی کارآمدتر، کاهش نیازهای انرژی مسکونی و تجاری را فراهم کنند.


فرماندار نیویورک ادامه داد، در حال حاضر، حدود 26 پروژه در زمینه بهره وری بیشتر از انرژی های تجدید پذیر، در دست اجرا است و ما در نظر داریم تا آینده اقتصاد انرژی پاک و روشنی را برای نیویورک رقم بزنیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;