برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

به گزارش تاسیسات نیوز،آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار و ۵۱۰ نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه در قم برگزار شد.




امین مقومی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق و نقشه‌برداری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهر در دانشگاه قم برگزار شد.




وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، اظهار داشت: در مجموع دو هزار و ۵۱۰ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.




رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.




وی گفت: در رشته عمران، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز به صورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته‌های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار می‌شود.




وی ادامه داد: آزمون اجرا و نظارت در رشته‌های عمران و معماری و آزمون رشته نقشه برداری در دو نوبت صبح و عصر در روز پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد.




مقومی افزود: آزمون طراحی معماری، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران نیز در صبح روز جمعه ۲۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار شد.




 




انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;