انتخاب هیئت مدیره جدید اتحادیه صنف تأسیسات مکانیکی مشهد

به گزارش تاسیسات نیوز، انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیکی در محل سالن همایش اتاق اصناف مشهد با حضور هیئت اجرائی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، اداره اماکن و اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

 

 

 

انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنف تأسیسات مکانیکی در روز چهارشنبه مورخ 8دی‌ماه سال جاری در محل سالن همایش اتاق اصناف مشهد با حضور هیئت اجرائی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، اداره اماکن و اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

 

 

 

ابوالقاسم کاشفی وحدتی، نائب رئیس اول اتاق اصناف مشهد اظهار داشت: در این انتخابات تعداد 11 نفر برای سمت هیأت مدیره و 3 نفر برای سمت بازرس با هم به رقابت پرداختند.





کاشفی وحدتی با اشاره به تعداد 317 نفر اعضاء پروانه دار در اتحادیه مذکور ادامه داد: از تعداد 173 عدد رأی بدست آمده 173 عدد آراء مأخوذه از صندوق شمارش شد، ضمن اینکه حد نصاب قانونی 115 رأی می باشد.





وی بیان داشت: داوطلبان عضویت در هیأت مدیره به ترتیب آراء مجتبی کرمی‌یوسف‌خلیل با 156 رأی به عنوان رئیس، حسین آل حیدر با 87 رأی به عنوان نائب رئیس اول، جواد حسینی مقدم با 66 رأی به عنوان نائب رئیس دوم، حمید وطن دوست چرتوده با 55 رأی به عنوان دبیر، محبوبه رضایی با اخذ 37 رأی به عنوان خزانه‌دار و حسین سرچاهی با 94 رأی به عنوان بازرس انتخاب شدند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;