افتتاح شرکت تولید انواع پکیج و آبگرمکن در سورک

مراسم افتتاح شرکت گرماسازان نوین ابتکار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سورک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مهسا خلیلی مدیر شرکت گرماسازان نوین ابتکار، اظهار کرد: این شرکت از سال ۸۸ به‌صورت آزمایشی برای حذف سیستم‌های قدیمی و طراحی سیستم جدید فعالیت خود را شروع کرد.

وی بیان کرد: این شرکت از سال ۹۳ با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید اندک خود را آغاز کرد و توانسته در این مدت با ظاهر، اشکال و اندازه‌های مختلف محصولات خود را طراحی، تولید و نصب کند.

خلیلی درباره تولیدات این شرکت، گفت: این شرکت محصولات خود را در چهار طرح شامل پکیج دو کاناله آب گرم و شوفاژ (۳ پاس)، آبگرمکن مخزنی زودجوش(۲ پاس)، پکیج گرمایشی دیواری آب گرم و شوافاژ، آبگرمکن زودجوش ایستاده و دیواری ارائه کرده است.

وی از مزایای استفاده از محصولات این شرکت را نصب و نگهداری آسان و راحت، عدم رسوب‌گیری حداقل تا پنج سال، رسوب زدایی آسان‌تر پس از حداقل پنج سال نسبت به دیگ‌های موجود در بازار، بازدهی بالا، مصرف گاز کمتر و قیمت مناسب بیان کرد.

خلیلی افزود: برای راه‌اندازی شرکت از هیچ تسهیلاتی استفاده نکردیم و با سه میلیارد ریال اعتبار از سوی آقای شفیعی این کار شروع شد.

مدیر شرکت گرماسازان نوین ابتکار با بیان اینکه این نوع پکیج و آبگرمکن ابداع خودمان است، خاطرنشان کرد: مختراع این نوع پکیج و آبگرمکن پدرم محمداسماعیل خلیلی است که به نام وی به ثبت نیز رسیده است.

خلیلی درباره آینده شرکت گفت: در حال حاضر به‌دنبال تولید و تامین برای نیاز داخل کشور هستیم و در صورت سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران و یا سرمایه‌گذار فعلی شرکت آقای شفیعی به‌دنبال برنامه‌ریزی برای صادرات نیز هستیم.

منبع بلاغ مازندران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;