اعطای دو گواهینامه بین‎المللی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت دوگواهینامه بین‎المللی از موسسه رده‌بندی DNV.GL برای مدیریت کیفیت و محیط زیست شد.





موسسه رده‎بندی DNV.GL از موسسات معتبر و بزرگ عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و صدور دو گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست را تایید کرد.




به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش ایران، این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریم‎ها از سوی موسسه رده‎بندی DNV.GL مورد ممیزی خارجی دقیق در زمینه استانداردهای ایزو قرارگرفت که در پایان این ممیزی و در حداقل بازه‎ زمانی تعیین شده از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه ‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت ‎محیط‎زیست (ISO 14001:2015) شد.





طراحی دقیق سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‎محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی و اجرای صحیح برنامه‎ها از جمله مواردی است که در این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL نروژ قرار گرفت.





شركت ملی نفتكش ايران (NITC) پیش از این نیز موفق به اخذ سند انطباق (DOC) براساسISM Code از سوی موسسات رده‎بندی DNV.GL و آسيا شده بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;