استفاده از تمام توان نظام مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که از تمام توان علمی، تخصصی و اجرایی نظام مهندسی در جامعه استفاده شود.

به گزارش تاسیسات نیوز، عباس پورسلان، در آیین تکریم و معارفه هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: اجرای قوانین مربوط به نظام مهندسی می تواند این سازمان را به جایگاه اصلی خود هدایت کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای قانون به اجرایی شدن مواردی مانند ارتقای دانش فنی متولیان مشاغل ساختمانی، افزایش کیفیت خدمات مهندسی، ترویج معماری ایرانی- اسلامی، سرعت داده شود.

پورسلان ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان خوزستان با عقبه فنی و تخصصی ارزشمند خود می تواند با یک برنامه ریزی خوب و ایده آل، یک انقلاب مهندسی در پروژه های خوزستان به وجود آورد.

وی گفت: راه و شهرسازی از نظام مهندسی حمایت کاملی خواهد داشت و امیدواریم با تعامل دو سویه به اهداف نظام مهندسی دست یابیم.

آیین تکریم و معارفه هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و با حضور معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، اعضای هیات اجرایی و نظارت هفتمین دوره انتخابات و همچنین هیات مدیره های ششمین و هفتمین دوره نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار شد.

در آیین یاد شده اعتبار نامه هیات مدیره جدید اعطا و از هیات مدیره دوره ششم تجلیل شد.

منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;