ارزیابی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

به گزارش تاسیسات نیوز، چهل و هشتمین جلسه هیأت مدیره انجمن با موضوع ارزیابی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن باحضور مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

 

 

 

این جلسه روز شنبه مورخ24/4/96 از ساعت 10:30 در دفتر تحقیقات ، توسعه فناوری و ارتباط صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید.





این نشست که چهل و هشتمین جلسه هیأت مدیره انجمن با موضوع ارزیابی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برای رتبه بندی شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور بود با حضور آقای مهندس سیاحی ، مدیرکل دفتر تحقیقات ، توسعه فناوری و ارتباط صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و آقایان عطایی فر و اکرمی کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با دستور کار بررسی چارچوب قرارداد پیشنهادی تهیه فهرست بلندمناقصه گران تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار گردید.

 

 

 

محوریت این نشست که پیرامون بررسی مباحث رتبه بندی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود صورت جلسه آن به شرح ذیل می باشد.

 

 

 

موضوع هزینه آزمایشات از نمونه های ارسالی به آزمایشگاه های ذیصلاح از جمله مشکلات ویژه در اجرایی شدن پروژه ارزیابی مطرح گردیدو رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن بر انجام آزمون ها در فرآیند مناقصات و خرید لوله های پلی اتیلن تاکید کردند.

 

 

 

همچنین موضوع خود اظهاری از محورهای مهم درجهت تهیه فهرست بلند مناقصه گران توسط مدیرکل دفتر تحقیقات ، توسعه فناوری و ارتباط صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مورد تشریح قرارگرفت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;