ارتقاء مهارت های شاغلین شهرک های صنعتی دشتستان

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان از برگزاری دوره آموزش جوشکاری ضمن خدمت برای کارکنان شاغل در صنایع شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خبر داد.





مهدی فرامرزیبا اشاره به آموزش ضمن کار توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت : بخشی از آموزش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در قالب آموزش در صنایع ویژه شاغلین در صنایع کوچک و بزرگ با هدف صیانت از نیروی کار و ارتقاء سطح مهارتی این عزیزان همگام با فناوری های روز در محل و حین انجام کار بدون جدا کردن شاغل از کار خود صورت می پذیرد.

 

 

 

 

وی کارگران و شاغلین در صنایع را چرخ های محرک توسعه استان بوشهر خواند و بیان داشت : ارتقاء توانمندی های مهارتی شاغلین صنایع و آشنایی این عزیزان با فناوری های روز یکی از ارکان توسعه صنایع و جهش حرکتی این بخش تولیدی در سطح استان است که می طلبد با توجه و درک اهمیت آموزش های مهارتی در کارخانجات و صنایع کوچک گامی مهم و موثر را در توسعه اقتصادی استان برداشت.

 

 

 

 

فرامرزی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح مهارت شاغلین در شرکت ها و واحدهای صنعتی می تواند باعث پویایی این واحدها شود و زمینه مناسب برای آموزش مهارتی کوتاه مدت برای کارگران و فعالان واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;