آینده روشن در انتظار تجدیدپذیرها

مدیرعامل پیشین سازمان انرژی‌های نو گفت: با توجه به نگاه مثبت دولت و مجلس نسبت به انرژی‌های تجدیدپذیر، افق‌های روشنی در انتظار این صنعت است که با درنظر گرفتن پتانسیل‌های بالای این حوزه، این اتفاق می‌تواند بسیار نویدبخش باشد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، یوسف آردمولی، با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی از سوی دولت، اظهار کرد: برای افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه، باید دولت نگاه حمایتی به سرمایه‌گذاران این حوزه داشته باشد، چرا که اکنون دیگر نمی‌توان بر روی کمک خارجی‌ها نیز حساب کرد.
وی افزود: در شرایط فعلی لازم است سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی در این عرصه حمایت شوند که بتوان این صنعت را بومی کرد و از پتانسیل‌های بالای تجدیدپذیرها بهره جست.
مدیر عامل سابق سازمان انرژی‌های نو با اشاره به حمایت‌های اخیر دولت در راستای افزایش خرید تضمین برق تجدیدپذیرها و بازگشت عوارض برق به این بخش، ابراز کرد: این اتفاق باید محقق می‌شد چراکه در غیر این صورت مردم برای سرمایه‌گذاری در تجدیدپذیرها محتاط می‌شدند.
آردمولی آینده تجدیدپذیرها را روشن ارزیابی کرد و افزود: ممکن است به خاطر وجود مشکلات اقتصادی، چالش‌هایی به‌وجود آید اما در نگاه کلی به دلیل حمایت دولت باید وضعیت این صنعت را خوب دانست.
چندی پیش نیز، سیدمحمد صادق‌زاده – رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق – از افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد و افزود: با توجه به اتفاقات اخیر تمایل برای سرمایه‌گذاری در تجدیدپذیرها افزایش یافته است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;