آسانسورهایی با تکنولوژی عیب یابی از راه دور

 

به گزارش تاسیسات نیوز، خدمات بهره‌وری بالا، تشخیص خودکار خرابی، کنترل و نظارت از راه دور و واکنش‌های هوشمند نظیر اشکال‌زدایی و سهولت نگهداری این محصولات با کیفیتی بسیار بالا به کاربران ارائه می‌شود.

 

 

 

 

فناوری کنترلITA در آسانسور‌های زیمنس با تکیه‌‌بر شیوه برنامه‌ریزی، ارتباطی و انتقال داده‌ها به شکلی فوق‌العاده بی‌عیب به کاربران آسانسور‌های این برند آلمانی خدمت‌رسانی می‌کند. در نتیجه تمام پکیج با سطح بسیار بالایی از امنیت‌، ثبات و اطمینان با حداقل خطا در عملکرد و فرایندی ساده در نگهداری در ساختمان کار خود را آغاز می‌کند.

 

 

 

 

سطح بهره‌وری بسیار بالا و بهینه‌سازی مصرف انرژی آسانسور‌های زیمنس در نتیجه جریان مغناطیس هم‌زمان موتور کشش بدون گیربکس در آسانسور‌های زیمنس حاصل می‌شود. موتور‌های پیشرفته این آسانسور‌ها مقاومت چشم‌گیری در برابر امواج سینوسی میدان‌ شکاف هوا (air-gap-field) و امواج سینوسی ضد فرکانس‌های تلویزیونی (anti-television) نشان می‌دهد و عملکردی شگرف در جریان کنترل‌برداری موتور (FOC)، حرکت و ترمز از خود بر جای می‌گذارد.

 

 


 

ثبت ۵ اختراع جهانی در این ماشین‌ها محصولی با گشتاور استوار، بهره‌وری بسیار بالا با سرعت انتقال بالا فراتر از ۹۵ درصد و بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار مطلوبی پدید آورده است. این در حالیست که متریال ساخت این موتور‌ها از مصالحی با بالاترین سطح کیفیت در بازار ساخته شده است که تا ۲۰ سال کار خواهد کرد.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که تابلو‌ فرمان‌های زیمنس با توجه به استاندارد IEC و ملاحظات قرارگیری تمام ابزار و تجهیزات طراحی می‌شود. خطوط ارتباطی مقاوم این کابین‌ها در برابر سیم‌های کهنه و گرمای ناشی از آنان که گاهی تا ۱۴۹ درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;