کمبود پکیج در سرما

در فصل سرما، هر فردی به دنبال گرما می گردد تا بتواند خود را سلامت به بهار برساند حال فرض کنید در شب‌های سرد پائیز و زمستان خبری از گرمایش نباشد. کمبود پکیج در سرما را چگونه می‌توان جبران کرد؟
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بازار لوازم خانگی به جز پکیج در هیچ محصولی با کمبود مواجه نیست و حتی مازاد نیاز بازار داخلی محصولات گرمایشی بخاری و آبگرمکن صادر می‌شود.
 محمد طحان‌پور در رابطه با شرایط عرضه و تقاضای محصولات گرمایشی گفت: بازار لوازم خانگی و گرمایشی در هیچ محصولی به جز پکیج، با کمبودی مواجه نیست.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: در فصول سرد سال میزان تقاضا برای آبگرمکن، بخاری، پکیج و تلویزیون افزایش می‌یابد که همان‌طور که گفته شد در زمینه پاسخگویی به نیاز بازار در محصول پکیج با مشکل روبرو هستیم و این کمبود پکیج در سرما به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا رخ داده است.
وی با اشاره به این‌که در فصول سرد سال عموماً افراد در خانه هستند و تفریح آن‌ها تماشای تلویزیون است به همین دلیل تقاضا برای این محصول افزایش می‌یابد، اظهار کرد: فرآیند خرید و نصب پکیج به حدود یک ماه رسیده و این موضوع به دلیل آن است که قیمت مس مصرفی در پکیج به شدت افزایش و در کنار آن تأمین قطعات مصرفی نیز ارزبری بسیاری دارد.
طحان‌پور خاطرنشان کرد: محصولات ایرانی به‌نام از لحاظ کیفیت بازار ایران را به طور کامل پوشش می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما در زمینه تأمین قطعات و تولید مشکلات بسیاری وجود دارد و کمبود پکیج در سرما معضلی است که باید رفع شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بیان کرد: قیمت لوازم خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و در بازار بخاری و آبگرمکن با افزایش قیمت ۵۰ درصدی روبرو شده است.
وی گفت: آبگرمکن و بخاری بیش از نیاز بازار داخلی تولید می‌شود و مازاد نیاز داخلی به بازارهای همسایه و آسیای میانه صادر می‌شود که در کنار آن برخی قطعات نیز به ایتالیا صادر می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;