وزیر راه مدت زمان تعلیق پروانه رجبی را کاهش داد

بر اساس‌نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌ زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندس فرج‌الله رجبی از یک سال به دو ماه کاهش یافت.
سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در نامه‌ای خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرده است که دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی آقای فرج‌الله رجبی، برای ابلاغ به سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان فارس و اطلاع به وی اقدامات لازم مبذول شود.
بر اساس‌نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندس فرج‌الله رجبی از یک سال به دو ماه کاهش یافت.
بنابر این گزارش وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای جداگانه به معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری جلسه فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را ابلاغ کرد.
در این نامه تصریح شده است که طبق ماده ۱۰۳ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ از اعضای اصلی هیات مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان‌ها برای شرکت در این جلسه دعوت شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;