نشت گاز” از آبگرمکن دیواری حادثه آفرید

 

نشت گاز” از آبگرمکن دیواری باعث تخریب 100 درصدی یک ساختمان مسکونی شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: وقوع یک مورد انفجار منزل در ساعت 14:33 به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 8 و 85 را به همراه گروه نجات یک به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی بین یادگار امام و جیحون اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی که در حدود 80 مترمربع مساحت داشت، انفجار شدیدی رخ داده، به طوری که علاوه بر تخریب 100 درصدی ساختمان، به تعدادی از واحدهای مسکونی مجاور نیز خساراتی وارد کرده و سبب شکسته شدن شیشه‌های تعدادی از این منازل شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک زن 55 ساله و مردی 75 ساله در پی این حادثه از نقاط مختلف بدن دچار آسیب‌دیدگی و سوختگی شدید شدند، گفت: آتش‌نشانان این افراد را از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی علت این حادثه را “نشت گاز” از آبگرمکن دیواری و انفجار در پی بروز یک شعله یا جرقه ناگهانی اعلام کرد و گفت: به سایر ساکنان در واحدهای مسکونی مجاور آسیب جانی وارد نشد.

به گفته وی، آتش‌نشانان در ساعت 16 عصر روز سه‌شنبه پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند.

 

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;